mobile-alt icon

PR-Graphic-3
PR-Graphic-1
In The News

Northwave Cyber Security verkozen tot Microsoft Security Partner van het jaar voor 2024 in Nederland

Utrecht/Amsterdam, 26 juni 2024 - Northwave Cyber Security, een toonaangevende aanbieder van cybersecurityoplossingen, is gekroond tot Microsoft Security Partner van het jaar voor 2024 in Nederland. Het feit dat Northwave met deze prijs is bekroond, onderstreept nog eens dat uitblinken, innovatie en klantgerichte beveiligingsoplossingen op basis van Microsoft-technologie centraal staan bij de organisatie.

“Het is fantastisch om te zien dat Northwave is bekroond met de prestigieuze Microsoft Nederland Security Partner of the Year Award 2024. Door een uitzonderlijke focus op mensen, processen en technologie, blinkt Northwave uit in het leveren van uitgebreide security diensten, wat niet alleen een grote impact heeft op onze klanten, maar ook het bredere security-ecosysteem versterkt. De Security Partner of the Year Award award markeert een belangrijke mijlpaal in de krachtige samenwerking tussen Northwave en Microsoft en ik kijk uit naar de spannende security-reis die voor ons ligt. Northwave, gefeliciteerd met deze welverdiende onderscheiding!”, aldus Anke den Ouden, CEO van Microsoft NL.

Deze prijs is de kroon op de strategische samenwerking tussen Northwave en Microsoft, een partnerverband waar beide partijen al veel vruchten van hebben geplukt. Die samenwerking is in 2019 tot stand gekomen en sindsdien heeft Northwave consistent aangetoond totaaloplossingen te kunnen bieden waardoor bedrijven het hoofd kunnen bieden aan dreigingen.

“We zijn enorm verheugd met deze prijs”, vertelt Steven Dondorp, CEO van Northwave Cyber Security. “Ons team staat voor de bescherming van de digitale gegevens van onze klanten en dat sluit goed aan bij de visie van Microsoft: veilige clouddiensten en identiteitsbeheer.”

De aanpak van Northwave is een combinatie van internationale digitale expertise en bedrijfskennis: dat maakt ons tot gewaardeerde adviseurs. Northwave zet Microsoft-technologie in en biedt zo totaaloplossingen die echt een stapje verder gaan dan losstaande oplossingen. De Microsoft Partner of the Year-prijs wordt toegekend aan partners van over de hele wereld die uitzonderlijk presteren. Dat de keuze op Northwave is gevallen, onderstreept nog eens hoe belangrijk de organisatie is op het gebied van cybersecurity.

De prijs wordt officieel uitgereikt tijdens het Enterprise Partner Start-evenement op 18 juli 2024.